Dit einde is het begin van iets nieuws

2 gedachtes over “Dit einde is het begin van iets nieuws”

  1. Beste Lena
    Gefeliciteerd met jullie zoontje! Intussen is hij al anderhalf jaar, als ik me niet vergis!
    Ik heb je blog gelezen (wat kan je goed schrijven!) en herken me vol-le-dig in jouw situatie. Behalve dan het feit dat ik niet zwanger ben (geweest). Ik heb in elk geval veel gehad aan het idee dat er toch nog mensen zijn die in mijn situatie zitten of gezeten hebben. Het lijkt soms allemaal zo uitzichtloos..

    Like

    1. Dag Coccinella92,

      Ons zoontje is nu zo’n zeven maanden oud, de blog is dus nog vrij recent. 😉
      Ik snap je frustratie volledig. Gelukkig had ik wel enkele mensen om me heen die hetzelfde meemaakten of meegemaakt hadden. Daar kan je veel steun van krijgen. En ook die mensen zijn soms nog zwanger geraakt (of kunnen het nog worden, want ze proberen nog steeds). Het is een levensgroot cliché, maar het is echt wel waar: als je je baby in je armen hebt, dan vergeet je de ellende en pijn héél snel. 🙂

      Ik duim voor je en wens je nog veel succes toe!

      Groetjes,

      Lena

      Like

Plaats een reactie